KARTA MODUŁU KSZTAŁCENIA
Kierunek: Finanse, Rachunkowość i PodatkiTryb: Niestacjonarne
Nazwa modulu: Marketing relacji (wykład do wyboru)
Warunki wstępne:Brak
Cele kształcenia:Poznanie terminologii stosowanej w marketingu; Rozumienie istoty marketingu relacji; Nabycie umiejętności identyfikowania i analizy problemów z zakresu marketingu relacji;
Efekty ksztalcenia:Kod efektu kierunkowego: K1F_W01;K1F_U01;
EK1: Student posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu teorii marketingu relacji (definicje koncepcji, elementy, warunki wdrażania, efekty, wady i zalety)
EK2: Student zna i rozumie rolę tworzenia i utrzymywania relacji i w działalności rynkowej przedsiębiorstwa
Forma i tresci ksztalcenia
Wykład - Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa ;Marketing relacji jako nowa koncepcja funkcjonowania przedsiębiorstwa na współczesnym rynku;Przedsiębiorstwo i konsument jako strony relacji;Modele marketingu relacji;Lojalność klientów i jej znaczenie w marketingu relacji;CRM (Customer Relationship Management) - koncepcja i zastosowanie;Uwarunkowania i praktyczne implikacje relacji na rynku przedsiębiorstw usługowych;Kolokwium zaliczeniowe;
Metody ksztalcenia: Wykład - prezentacja multimedialna;
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia - ocena podsumowująca: wykład - test ;
Liczba punktow ECTS: 2
Nakład pracy studenta (godz.) : 50
Forma zajęcLiczba godzin według planu studiów
Wykład12
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Jolanta Radkowska
Język modulu: polski