Kierunek: Finanse, Rachunkowość i Podatki | Tryb: Niestacjonarne |
Nazwa modulu: Marketing relacji (wykład do wyboru) |
Warunki wstępne:Brak |
Cele kształcenia:Poznanie terminologii stosowanej w marketingu; Rozumienie istoty marketingu relacji; Nabycie umiejętności identyfikowania i analizy problemów z zakresu marketingu relacji; |
Efekty ksztalcenia: | Kod efektu kierunkowego: K1F_W01;K1F_U01; |
EK1: Student posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu teorii marketingu relacji (definicje koncepcji, elementy, warunki wdrażania, efekty, wady i zalety) |
EK2: Student zna i rozumie rolę tworzenia i utrzymywania relacji i w działalności rynkowej przedsiębiorstwa |
Forma i tresci ksztalcenia |
Wykład - Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa ;Marketing relacji jako nowa koncepcja funkcjonowania przedsiębiorstwa na współczesnym rynku;Przedsiębiorstwo i konsument jako strony relacji;Modele marketingu relacji;Lojalność klientów i jej znaczenie w marketingu relacji;CRM (Customer Relationship Management) - koncepcja i zastosowanie;Uwarunkowania i praktyczne implikacje relacji na rynku przedsiębiorstw usługowych;Kolokwium zaliczeniowe; |
Metody ksztalcenia: Wykład - prezentacja multimedialna; |
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia
- ocena podsumowująca: wykład - test ; |
Liczba punktow ECTS: 2 |
Nakład pracy studenta (godz.) : 50 |
Forma zajęc | Liczba godzin według planu studiów |
Wykład | 12 |
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Jolanta Radkowska |
Język modulu: polski |