KARTA MODUŁU KSZTAŁCENIA
Kierunek: Finanse, Rachunkowość i PodatkiTryb: Niestacjonarne
Nazwa modulu: Komunikacja marketingowa (wykład do wyboru)
Warunki wstępne:Wiedza i umiejętności osiągane w module „Podstawy zarządzania”
Cele kształcenia:Zapoznanie słuchaczy z podstawowymi pojęciami z zakresu komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych; Wykształcenie umiejętności do opracowaniu strategii komunikacji marketingowej instytucji finansowej; Wskazanie na rolę jaką pełnią informacje wewnętrzne i zewnętrzne w procesie budowy dobrego wizerunku instytucji finansowych ;
Efekty ksztalcenia:Kod efektu kierunkowego: K1F_K05;K1F_U10;K1F_W01;
EK1: Ma podstawową wiedzę o miejscu i roli nauk ekonomicznych w systemie nauk. Zna podstawowe teorie ekonomiczne, ma podstawową wiedzę o zjawiskach gospodarczych. Zna podstawową terminologię używaną w naukach ekonomicznych, w szczególności w finansach. Zna uwarunkowania społeczne oraz prawne zjawisk ekonomicznych. Ma podstawową wiedzę o determinantach wzrostu gospodarczego i czynnikach wpływających na poziom życia społeczeństwa.
EK2: Posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na konstruowanie prostych projektów badawczych dotyczących współczesnych problemów społecznych i ekonomicznych zachodzących w skali mikro i makrospołecznej. Potrafi formułować wnioski, opracować i zaprezentować wyniki badań.
EK3: Dostrzega potrzebę stosowania negocjacji i kompromisowego rozwiązywania problemów.
Forma i tresci ksztalcenia
Wykład - Znaczenie komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych ;Otoczenie marketingowe instytucji finansowych;Wpływ informacji na zachowania nabywców na rynku usług finansowych;Reklama jako instrument komunikacji marketingowej;Promocja jako instrument komunikacji marketingowej;Personel marketingowy i jego rola w kształtowaniu komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych;Kształtowanie wizerunku instytucji finansowych i ich elementy tożsamości;Strategia komunikacji marketingowej;Koncepcje marketingowe w zarządzaniu instytucją finansową;Kolokwium;
Metody ksztalcenia: Wykład;
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia - ocena podsumowująca: kolokwium, projekt;
Liczba punktow ECTS: 2
Nakład pracy studenta (godz.) : 50
Forma zajęcLiczba godzin według planu studiów
Wykład12
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Krzysztof Radkowski
Język modulu: polski