Kierunek: Finanse, Rachunkowość i Podatki | Tryb: Niestacjonarne |
Nazwa modulu: Komunikacja marketingowa (wykład do wyboru) |
Warunki wstępne:Wiedza i umiejętności osiągane w module „Podstawy zarządzania” |
Cele kształcenia:Zapoznanie słuchaczy z podstawowymi pojęciami z zakresu komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych; Wykształcenie umiejętności do opracowaniu strategii komunikacji marketingowej instytucji finansowej; Wskazanie na rolę jaką pełnią informacje wewnętrzne i zewnętrzne w procesie budowy dobrego wizerunku instytucji finansowych ; |
Efekty ksztalcenia: | Kod efektu kierunkowego: K1F_K05;K1F_U10;K1F_W01; |
EK1: Ma podstawową wiedzę o miejscu i roli nauk ekonomicznych w systemie nauk. Zna podstawowe teorie ekonomiczne, ma podstawową wiedzę o zjawiskach gospodarczych. Zna podstawową terminologię używaną w naukach ekonomicznych, w szczególności w finansach. Zna uwarunkowania społeczne oraz prawne zjawisk ekonomicznych. Ma podstawową wiedzę o determinantach wzrostu gospodarczego i czynnikach wpływających na poziom życia społeczeństwa. |
EK2: Posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na konstruowanie prostych projektów badawczych dotyczących współczesnych problemów społecznych i ekonomicznych zachodzących w skali mikro i makrospołecznej. Potrafi formułować wnioski, opracować i zaprezentować wyniki badań. |
EK3: Dostrzega potrzebę stosowania negocjacji i kompromisowego rozwiązywania problemów. |
Forma i tresci ksztalcenia |
Wykład - Znaczenie komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych ;Otoczenie marketingowe instytucji finansowych;Wpływ informacji na zachowania nabywców na rynku usług finansowych;Reklama jako instrument komunikacji marketingowej;Promocja jako instrument komunikacji marketingowej;Personel marketingowy i jego rola w kształtowaniu komunikacji marketingowej na rynku usług finansowych;Kształtowanie wizerunku instytucji finansowych i ich elementy tożsamości;Strategia komunikacji marketingowej;Koncepcje marketingowe w zarządzaniu instytucją finansową;Kolokwium; |
Metody ksztalcenia: Wykład; |
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia
- ocena podsumowująca: kolokwium, projekt; |
Liczba punktow ECTS: 2 |
Nakład pracy studenta (godz.) : 50 |
Forma zajęc | Liczba godzin według planu studiów |
Wykład | 12 |
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Krzysztof Radkowski |
Język modulu: polski |