Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji | Tryb: Stacjonarne |
Nazwa modulu: Logistyka marketingowa |
Warunki wstępne:Zaliczone przedmioty: Zarządzanie Produkcją i Usługami, Podstawy Marketingu, Podstawy Zarządzania |
Cele kształcenia:Poznanie i zrozumienie istoty logistyki marketingowej oraz jej funkcji, celów i zadań wynikających z funkcjonowania firmy; |
Efekty ksztalcenia: | Kod efektu kierunkowego: K1ZIP_U17;K1ZIP_W17; |
EK1: Znajmość podstaw teoretyczno-metodologicznych z zakresu organizacji procesu zakupów, strategii zakupowych, marketingu sprzedaży |
EK2: Umiejętność prognozowania zasobów dystrybucji, tworzenia systemu dystrybucji |
EK3: Umiejetnośc projektowania centrów logistycznych |
Forma i tresci ksztalcenia |
Wykład - Organizacja procesu zakupów;Decyzje strategiczne w logistyce zaopatrzenia;Strategie zakupowe;Negocjacje handlowe;Marketing sprzedaży;Kolokwium; |
Metody ksztalcenia: dyskusje; rozwiązywanie problemów; praca w grupach; |
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia
- ocena podsumowująca: praca pisemna; |
Liczba punktow ECTS: 1 |
Nakład pracy studenta (godz.) : 30 |
Forma zajęc | Liczba godzin według planu studiów |
Wykład | 8 |
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Magdalena Dąbrowska |
Język modulu: polski |