KARTA MODUŁU KSZTAŁCENIA
Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria ProdukcjiTryb: Stacjonarne
Nazwa modulu: Logistyka marketingowa
Warunki wstępne:Zaliczone moduły: Zarządzanie produkcją i usługami, Podstawy marketingu, Podstawy zarządzania.
Cele kształcenia:Poznanie i zrozumienie istoty logistyki marketingowej oraz jej funkcji, celów i zadań wynikających z funkcjonowania firmy; Nabycie umiejętności prognostyczno-projektowych z zakresu logistyki marketingowej;
Efekty ksztalcenia:Kod efektu kierunkowego: K1ZIP_W17;K1ZIP_U17;
EK1: Znajmość podstaw teoretyczno-metodologicznych z zakresu organizacji procesu zakupów, strategii zakupowych, marketingu sprzedaży
EK2: Umiejętność prognozowania zasobów dystrybucji, tworzenia systemu dystrybucji
EK3: Umiejetnośc projektowania centrów logistycznych
Forma i tresci ksztalcenia
Wykład - Organizacja procesu zakupów;Decyzje strategiczne w logistyce zaopatrzenia;Strategie zakupowe;Negocjacje handlowe;Marketing sprzedaży;Kolokwium;
Ćwiczenia - Logistyka marketingowa - cele, funkcje, zadania - case study;Zakupy - rodzaje, organizacja procesu - case study;Tworzenie i wybór strategii zakupowych - case study;Tworzenie, wybór kanałów dystrybucji, alokacja zasobów na rynku - case study;Centra dystrybucji - case study;Prezentacja projektu;
Metody ksztalcenia: dyskusje; rozwiązywanie problemów; praca w grupach;
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia - ocena podsumowująca: praca pisemna; projekt;
Liczba punktow ECTS: 1
Nakład pracy studenta (godz.) : 30
Forma zajęcLiczba godzin według planu studiów
Wykład15
Ćwiczenia15
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Magdalena Dąbrowska
Język modulu: polski