Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji | Tryb: Stacjonarne |
Nazwa modulu: Logistyka marketingowa |
Warunki wstępne:Zaliczone moduły: Zarządzanie produkcją i usługami, Podstawy marketingu, Podstawy zarządzania. |
Cele kształcenia:Poznanie i zrozumienie istoty logistyki marketingowej oraz jej funkcji, celów i zadań wynikających z funkcjonowania firmy; Nabycie umiejętności prognostyczno-projektowych z zakresu logistyki marketingowej; |
Efekty ksztalcenia: | Kod efektu kierunkowego: K1ZIP_W17;K1ZIP_U17; |
EK1: Znajmość podstaw teoretyczno-metodologicznych z zakresu organizacji procesu zakupów, strategii zakupowych, marketingu sprzedaży |
EK2: Umiejętność prognozowania zasobów dystrybucji, tworzenia systemu dystrybucji |
EK3: Umiejetnośc projektowania centrów logistycznych |
Forma i tresci ksztalcenia |
Wykład - Organizacja procesu zakupów;Decyzje strategiczne w logistyce zaopatrzenia;Strategie zakupowe;Negocjacje handlowe;Marketing sprzedaży;Kolokwium; |
Ćwiczenia - Logistyka marketingowa - cele, funkcje, zadania - case study;Zakupy - rodzaje, organizacja procesu - case study;Tworzenie i wybór strategii zakupowych - case study;Tworzenie, wybór kanałów dystrybucji, alokacja zasobów na rynku - case study;Centra dystrybucji - case study;Prezentacja projektu; |
Metody ksztalcenia: dyskusje; rozwiązywanie problemów; praca w grupach; |
Metody sprawdzania osiągnięcia efektów kształcenia
- ocena podsumowująca: praca pisemna; projekt; |
Liczba punktow ECTS: 1 |
Nakład pracy studenta (godz.) : 30 |
Forma zajęc | Liczba godzin według planu studiów |
Wykład | 15 |
Ćwiczenia | 15 |
Autor programu dla modułu kształcenia: dr Magdalena Dąbrowska |
Język modulu: polski |